مـــــــــــجردهــــــــا

بدون توضیح خودت بخوان میفهمی موضوش چیه!!!!

مـــــــــــجردهــــــــا

بدون توضیح خودت بخوان میفهمی موضوش چیه!!!!

جک های دکتر شریعتی

ززززززززززززززززرینگ

زززززززززززززززززززرینگ

.( تلفن خونه دکتر شریعتی )




من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید  / ماده ای در قفس اندازید و دلم شاد کنید !

.( قناری دکتر شریعتی )



نامرد من فیزیکم خوب نیست تو بهم فیزیک برسون منم ادبیات رو بهت میرسونم !

[ دکتر شریعتی به دکتر حسابی - دوران مدرسه ]



پا شم؟

دکتر شریعتی پس از پنی سیلین زدن



خرچ خرچ خرچ

دکتر شریعتی در حال خوردن خیار


اووووومد؟

دکتر شریعتی در حال تنظیم دیش


پیتیکو پیتیکو پیتیکو 

دکتر علی شریعتی در حال کولی گرفتن از باباش!!


بکش بالا اون لامصبو

.


(دکتر شریعتی خطاب به راننده)

.


بکش پایین گرم شد

.

(دکتر شریعتی خطاب به همون راننده)



ال سی دی چه گرون شده!


دکتر شریعتی در بازگشت از سفر بانه !


خیلی تنگه 


(دکتر شریعتی در اتاق پرو !!)


با دوست دختر خود ازدواج کنید , وگرنه مجبورید با دوست دختر دیگران ازدواج کنید ! 


  ( دوست دختر دکتر شریعتی )




لذتی که در غیبت کردن هست درتعریف وتمجیدنیست.


(جاری زن دکترشریعتی)



دلگیرم از مرغانی که نزد ما دانه چیدند نزد همسایه تخم گذاردند ولی ایمان دارم روزی بوی کبابشان به مشامم خواهد رسید.


(خروس دکتر شریعتی)


عکاس خطاب به دکتر شریعتی:دیگه ساکت شو و اون دهنتو ببند میخوام عکستو بگیرم.

(دکتر شریعتی تنها لحظه ای که ساکت بوده و حرفی نزده )



برای من سس نزن


(دکتر شریعتی در فلافلی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد