مـــــــــــجردهــــــــا

بدون توضیح خودت بخوان میفهمی موضوش چیه!!!!

مـــــــــــجردهــــــــا

بدون توضیح خودت بخوان میفهمی موضوش چیه!!!!

اس ام اس سرکاری

هیچی ترسناک تر از این نیست بیای خونه ببینی یکی اتاقتو تمیز کرده !
حالا ۲ ساعت باید بشینم فکر کنم ببینم چی قایم کرده بودم و آیا کشف شده یا نه !
::
::
آیا میدانید کوتاه‌ ترین جنگ در سال ۱۸۹۶ بین زانزیبار و انگلستان که ۳۸ دقیقه طول کشید !؟
فک کنم رفتن لب مرز به هم فحش دادن برگشتن
::

هیچی ترسناک تر از این نیست بیای خونه ببینی یکی اتاقتو تمیز کرده !
حالا ۲ ساعت باید بشینم فکر کنم ببینم چی قایم کرده بودم و آیا کشف شده یا نه !
::
::
آیا میدانید کوتاه‌ ترین جنگ در سال ۱۸۹۶ بین زانزیبار و انگلستان که ۳۸ دقیقه طول کشید !؟
فک کنم رفتن لب مرز به هم فحش دادن برگشتن
::
::
دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم ، لامصب مگه از جیب در میومد
هیچی دیگه رفتم یه جی ال ایکس خریدم اصن نمی دونی چقد خیالم راحت شده
::
::
آیا از خشکی پوست رنج می‌ برید ؟
خجالت نمی‌کشید ؟ اینم شد درد ؟
::
::
بالاخره حکمت ” آی سی یو ” رو در بیمارستان دریافتم !
جمله ای حکیمانه از جناب عزراییل خطاب به بیمار : ” I See You ” . . .
::
::
یک ساعته اومدم سایت پاتـوق و در اتاقمم بستم ک دارم درس میخونم !
الان بابام اومده میگه پسرم داری چیکا میکنی ؟!
گفتم دارم درس میخونم !
میگه بیا کتابتم ببر که بهتر متوجه شی !
::
::
رو دسته صندلی نوشته بود وقتی زلزله اومد پشت صندلیو نگا کن !
پشتشو نگا کردیم نوشته بود الان نه خره وقتی زلزه اومد !
::
::

::
مرد عاشق بشه دنیا رو با خبر می کنه !
زن عاشق بشه فقط به نزدیکاش میگه ، مرد جدا بشه نزدیک تریناش می فهمن !
زن جدا بشه همه دنیا !
::
::
تـو هم تلخ بودی
تلــخ !
درست مثل قطره های فلج اطفالی
که در کودکی به خوردم می دانند !
غافل از اینکه این بار
تلخی تــو دلم را فلــج کرد ...!

::
::

خوش به حالت حوا ، خودت بودی و آدمت ! وگرنه آدم تو هم به هوای دیگری می رفت !!

::
::

دل به دلم که ندادی ، پا به پایم که نیامدی ، دست در دستم که نگذاشتی

 سر به سرم دیگر نگذار که قولش

را به بیابان داده ام ...

::
::

با دوستم جناق شکستیم

تو ده ثانیه بردم

نکبت میگه قبول نیست من حواسم نبود !

آخه الدنگ مگه اول قراره آلارم بزنه !؟

 
::
::
 

من اگه دیرتر از اون ساعتى که میخوام ، بیدار بشم

اعصابم خورد میشه دوباره میگیرم میخوابم !

 

::
::
 

یخچال ما خوبیش اینه که همیشه آب یخ توش هست

بدیشم اینه که فقط آب یخ توش هست !

 

::
::

 

قدیما … تا کسی مجبور نبود دروغ نمیگفت…

الان تا کسی مجبور نباشه راست نمیگه !

 

::
::

 

جملات خنده دار

دقت کردین وقتی می خوای یه بسته رو با آژانس بفرستی

تویوتا کمری می فرستن

ولی وقتی خودت می خوای با آژانس جایی بری

پیکان مدل ۴۸ می فرستن !

 

::
::
 

خدا نکنه ادرس یجایی رو بلد نباشی!

همه از ادم ادرس همونجارو میپرسن:|

 

::
::
 

بدبختی یعنی اینکه بابات بهت بگه زودتر بخواب فردا صبح باید پاشی بری نون بگیری

و خوشبختی یعنی مادرت بیاد بگه نمیخواد ، تو فریزر نون داریم !

 

::
::

 

خانومه تلفن زده به بابام

که ما یه دستگاهی میفروشیم که قیمت قبض برق رو تا ۳۰% کاهش میده

بابام بهش گفت:

ممنون پسرم کنتور رو دستکاری کرده قبضمون ۱۰۰% کاهش داشته

اگه خواستید نصف قیمت واسه شما حساب میکنیم !

 

::
::

یکی از اتفاقای مسخره اینه که یکی رو مثلا توی نمایشگاه ببینی

و با هم سلام علیک کنید و جدا بشید ؛ بعد سه دقیقه دوباره ببینیش !

 ::
::

مــن از شرکت گوشی های جی ال ایکس خواهش میکنم

قابلیت اینکه گوشی از کیف راحت بیاد بیرون رو هم به گوشی هاشون اضافه کنن ...

 ::
::

ســر جلسه امــتحان بودیم مــراقب اومد گفت کارت ورود به جلسه ؟؟؟

گفتم اصن بـــه قیافه من میخوره درسخون بــاشم جای کسی‌ بیام امــتحان بدم ؟

گفــت خـــداییش نه و ول کــرد رفت …

 ::
::

توی تموم زندگیم فکر میکردم هوا مجانیه تا اینکه یه بسته چیپس خریدم …

 ::
::

یه بار رفـــتم خونه یه بـنده خـــدایی ویندوز عوض کنم …

دختره بهـــم گفت اگه میشه مای کامپیوترو هم نصب کنید !

گفــتم اونجوری هزینتون بیشتر میشــه ها !

گفــت : چاره ای نیست !

هیچی دیگــه ، پــول تک تک آیکون هـا رو جــداگونه ازش گرفتم …

 ::
::

عـــروس خانوم برای بار ســـوم عرض میکنم آیا وکیلم ؟

“ رویای شبانــه ی همه ی دخترا ”

 ::
::

- به غضنفر میگن با اداره جمله بساز، میگه: ا؛ داره بارون میاد!!

 
 ::
::

 

- به غضنفر میگن فرق کچل با هواپیما چیه؟ میگه کچل که فرق نداره هواپیما هم نکته انحرافیشه !

 

 ::
::

 

- هم سوخت ز دوری ات دلم هم جگرم، با دوری خود دوگانه سوزم کردی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد